Thursday, September 10, 2009

SALAM PERKENALAN

Alhamdulillah…
Segala puji dan syukur dipanjatkan kehadrat Allah yang Maha Agong lagi Bijaksana yang telah memberikan Hidayah dan InayahNya kepada aku di dalam merealisasikan blog ini.

kalau nak diikutkan, tarikh sebenar untuk aku merealisasikan blog nie pada 09.09.09 tapi hajat tidak kesampaian....
So... berkuatkuasa pada tarikh 10.09.09, aku akan menjalani proses transformasi yg sedikit sebanyak aku dah laluinya.....
Terima kasih kepada Mak Ayah serta kekasihKU...... Syukur aku masih belum terpesong jauh.... DIA masih menyayangiku lalu di utus kepada aku seorang insan yg sedikit sebanyak telah menyedarkan aku......

Melalui blog ini juga aku nk berkongsi dgn rakan2 tentang pejalanan hidup aku yg maner boleh di jadikan ikhtibar...... tp not directly la.... hehehe.... INSYAALLAH

No comments:

Post a Comment